1 Mart 2013 Cuma

Kadın dediğin!!!!!!

    Şimdi bu sorudan ne yorumlar çıkar kimbilir? Bu soru; herkes için, her erkek ve her kadın için farklı cevaplara sahip bir soru. Bunu buraya neden yazdım?

   Bu soruyu kendi fikrimi açıklamak için yazdım. Bir arkadaş ile konuşurken ki kendisi kilolu ve oldukça hoş bir kadın, birilerinin kilolu kadınlar hakkında söylediklerine kızdığını öğrendim. Ancak bunu kendisini mutlu etmek adına yazmadım.

   Bence kadın dediğin, kalıplı olmalı, vücudu şekilli olmalı. Güldüğü zaman içten gülmeli, gülünce göbeği titremeli. Her şeyden önce yumuşak olmalı. Elini tuttuğunda yumuşaklığını hissettirebilmeli. Okşamaya başladığın zaman bir iki el hareketi ile bitmemeli. Vücudunun her kıvrımı uzun uzun okşanabilmeli. Kesinlikle 36 beden olmamalı. Elini attığın zaman elini avcunu doldurmalı. İçine girdiğinde tahta parçasına sıkışmış gibi hissettirmemeli.

   Bu güne kadar tanıştığım toplu kadınlar her daim içten, sevimli, içindekini saklamayan, alımlı kadınlardı. Ya da bana öyleleri denk geldi. İnşallah bundan sonra da öyle olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder