15 Ekim 2012 Pazartesi

Çinli Masöz

Uzakdoğuya yapmış olduğum iş seyahatlerimden birinde gece saat 23:00 civarında gündüz toplantı çok yoğun geçtiğinden yorgundum ve canım masaj istedi. Çıktım ve açık bir masaj salonu aramaya başladım. Bir masaj salonuun önünde 3 kadının ki masöz oldukları belliydi kendi aralarında sohbet ettiklerini gördüm. Yanlarından geçerken "masaj istermisiniz?" diye sordular. Ben de "Ne tür masaj yapıyorsunuz?" diye sordum. Genç masöz normalde yaptıkları masajları saymaya başladı. İr igöğüslü olan ise ne demek istediğimi anlamıştı ve "siz ne tür masaj isterseniz yaparız" dedi. Derhal genç olana çince bir şeyler tarif etti ve bizi içeriye yönlendirdi. Üst kata çıktık ve masaj için ödemeyi yaptık. genç masöz beni bir odaya aldı ve üzerimi çıkarmamı istedi ve dışarı çıktı. Bir kaç dakika sonra geri geldi. Çok hoş bir vücudu vardı. Masaj masasına yattım ve masöz masaja yapmaya başladı. Elleri çok maharetliydi. Bir kaç dakika sonra elleri her ne kadar özel masaj yağı kullansa da aşırı derecede sıcak elmeye başladı. Yaklaşık 30 dk sonra sırt üstü yattım ve vücudumun ön tarafında masaj yapmaya başladı. Bacaklarımın iç kısmına masaj yaparken boxerimın üzerinden penisime dokunmaya başladı. Ve aklıma happy end masaj geldi. Masöze "beni boşaltabilirmisin?" diye sordum. Gülerek "elbette" diye cevapladı.  Derken nasıl boşlamak istediğimi sordu. Elle veya göğüsleri ile boşaltabileceğini söyledi. Ben göğüsleri arasında boşalmak istediğimi söyledim. Ve pazarlık yapmaya başladık. Masaj salonunun sahibi hemen paravanın arkasında idi ve patronun pazarlığı duymasını istemiyordu. Ve beni çok şaşırtan bir yöntem ile pazarlık yaptık. Bir çakma iPhone çıkarttı ve rakamları telefonuna yazmaya başladı. Kısa bir pazarlıktan sonra anlaştık. Hemen üzerini çıkarttı ve sütyenini sıyırdı. Şimdiye kadar gördüğüm en tatlı göğüslere sahipti. Penisimi masaj yağı ile yağlayarak iki göğsünün arasına aldı ve yukarı aşağıya doğru "titfuck" yapmaya başladı. Arada bir de ağzı ile ıslatıyordu. Muhteşem bir titfuckdan sonra yüzüne doğru spermlerimi fışkırttım. Kafasını çok seri bir şekilde geri çekmeseydi spermlerim yüzüne isabet ettirmiş olacaktım. Beni boşalttıktan sonra üzerimi ve ellerin itemizleyerek üzerini giydi ve benim giyinmem için çıktı. Çok güzel bri masaj ve üzerine harika bir "titfuck" yaşadım. Bir dahaki sefere yine aynı salonu ziyaret edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder