19 Aralık 2011 Pazartesi

Masaj salonu ve mutlu son masaj.

Londra'da meşhur Soho'yu merak etmiştim. Önce kısa bir tur attım. Bizim İstiklal caddesinden pek de bir farkı yoktu. Ancak elbette İngiltere'de olduğunuzu hemen fark ediyorsunuz. İnsanlar oldukça rahatlar. Kimse kimseyi rahatsız etmiyor. Öncelikle bir kaç pub gezdikten sonra aklıma masaj yaptırmak geldi. Gün içerisinde yorulmuştum da. China town da bulduğum bir masaj salonuna girdim. İlk defa böyle bir masaj salonuna girmiştim. Loş ışıklı bir ortamdı. Masaj yaptırmak istediğim isöyledim ve beni masajın yapılacağı odaya aldılar. Oda küçük bir odaydı ve bir masaj masası vardı. Üzerimi çıkardım ve masaya yattım. Birazdan bir çinli masöz geldi. Gerekli masaj sıvılarını hazrıladıktan sonra masaja başladı. Çok becerikli elleri vardı. Masaja başladıktan yarım saat kadar sonra vücudumda ellerinin dokunduğu yerleri çok hoş bir sıcaklık kaplıyordu. Sırtım ve bacaklarımın arka kısmının masajın bitirdikten sonra sırtüstü çevirdi. Daha önce boxerimi çıkarmıştı. Yapılan masaj nedeniyle erekte olmuştum. Ama çinli masöz penisime hiç dokunmuyordu. Nihayet ben penisime de masaj yapmasını söyleyince gülmseyerek biraz losyon aldı. Hayatımda masturbasyon yaparken bir çok materyal kullanmış, bir çok yöntemi denemiştim. Ancak çinli masözün tattırdığı zevki daha önce hiç tatmadım. Demek ki her işin erbabı olmak alzımmış diye düşündüm. Bir müddet sonra dayanılmaz bir şekilde patladım. Kasılmalarım bittikten sonra penisimi güzelce temizledi ve bir öpücük kondurarak çıktı. Hiç Türkiyedeki masaj salonlarına ve masözlere benzemiyordu. Gayet profesyonelce ve becerikli bir şekilde masajını yaptı. Hİç bir kaprisi ve ekstra talebi de olmadı. Bu çinli masöz ile birlikte olsaydım acaba bu kadar zevk alırmıydım diye düşünmeden edemedim. 

2 yorum:

  1. sana katılıyorum çinliler bu konudagayaet iyiler

    YanıtlaSil
  2. Hem masaj konusunda çok iyiydi hem de sikime yaptığı masaj konusunda çok iyiydi. Unutulmaz bir boşalma yaşadım.

    YanıtlaSil